- 43 ;

Publicerat den 2010-12-21 | Klockan 13:40:27 Panikångest & allt därtill | Kommentarer.. (0)
Mycket att göra just nu.
Tvätta, städa, diska, inreda, rensa. 
Vet knappt i vilket hörn jag ska börja.

Känns ialf sååå skönt att äntligen blivit sambo med Tobias. 
Och det känns skönt att jag rensat lite bland alla saker jag haft i Bollnäs.
Såna där gamla tråkiga minnen;
saker som man fått av personer som ej längre existerar i mitt liv, kläder man köpt men ej använt, och möbler som man vet aldrig kommer passa in.
Så skönt är ordet som kommer ur min mun hela tiden nu.

Även min panikångest har tagit en liten vändning..
Det jag åt i fredags (kommer inte ihåg) - fick jag inte behålla.
I lördags fick jag i mig yoghurt & nån kaka - fick inte behålla nåt.
I söndags åt jag en mandarin & pizza - ingenting stannade kvar.
Och nej, det handlar inte om typ magsjuka för att jag inte får behålla nåt..
Men nu, nu jäklar stannar allting kvar & jag har ingen ångest när jag ska iväg på något.

Är bara en psykolog och lite KBT, lite inkomst och massa lycka kvar så jag kan bli av med skiten.
Apropå psykologen så är väntetiden för att få en tid väldigt lång, så jag får vänta enda till våren på en tid - om jag inte går genom vårdcentralen, så dit ska jag ringa imorgon.
Hoppas på att få en tid ganska snart ju.