- 50 ; Day One

Publicerat den 2010-12-28 | Klockan 14:35:12 Övrigt | Kommentarer.. (0)
Jag heter då Elin Helena Pantsar, men det visste nog redan de flesta.
Är 19 år & bor i Södertälje tillsammans med världens underbaraste pojkvän & våra två söta hundar.
Jobbar inte & pluggar inte, utan är hemmafru just nu. 
Panikångesten hindrar mig från de båda, men funderingarna kring att plugga distans är väldigt höga.
Eftersom jag har så mycket fritid så bör mina dagar vara innehållsrika, men så är icke fallet. 
Jag sitter mest inne under vinterhalvåret eftersom hundarna tycker att det är för kallt ute.
Annars så är fotografering, redigering, design, inredning, film, musik, shopping, bakning och mys med älsklingarna jag sysslar med mest.
Har nog inte så mycket mer att berätta eftersom mitt liv inte är så värst intressant ;)