- 2 ; Väntan

Publicerat den 2010-11-12 | Klockan 14:52:12 Panikångest & allt därtill | Kommentarer.. (6)
Jag har gjort något jag aldrig gjort förut. 
Jag har gjort något jag aldrig drömt om att göra. 
Jag har nämligen sökt jobb & varit på arbetsintervju. 
Yes sir. Elin Pantsar har fått lite vuxenpoäng.

I måndags (eller när det var) satt jag som vanligt på Ams hemsida och sökte jobb. 
En halvtimme efter jag skickat iväg en ansökan till Max så ringer dom och ber mig komma på arbetsintervju dagen efter.
Skojja inte att jag blev glad. Och nervös... Som fan.
Fick lite panikångest, men pallrade mig iväg ändå.

Mötet gick väl helt okej.
Vet ju inte om det var bra eller dåligt, eftersom det var första gången.
Men men, idag får jag beskedet om anställning eller inte.

Jag hoppas ju såklart på en anställning.
Skulle ju sitta rätt fint, så jag slipper vara i Bollnäs och leva på soc.
Tack för mig.