- 194 ; L♥vely

Publicerat den 2011-04-14 | Klockan 11:24:57 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (9)
Har precis varit hos BM med älsklingen.
Bara ett sånt där "hej vi har inte glömt bort dig-besök" :)
Gillar verkligen våran BM, hon är såå bra!

Blev lite chockad när hon frågade om vi ville lyssna på hjärtljuden.
Självklart ville vi det!
Och där på apparaten hördes tickandet/bultandet.
Också kom det en liten spark..
Blev alldeles varm i kroppen å sjönk nästan igenom britsen.
En underbar upplevelse jag sent kommer glömma! ♥

Min oro om missfall är helt borta nu, så nu kanske jag är piggare & gladare om dagarna.
Alla prover som jag tog efter inskrivningen såg också bra ut. 
Inte nå sjukdomar eller annat konstigt ^^
Men måste börja äta järntabletter.
Och gått upp 2kg sen inskrivningen...

Nej, nu ska jag vila lite innan tvätttiden börjar :)