- 204 ;

Publicerat den 2011-04-18 | Klockan 16:01:49 Shopping/Önskelista | Kommentarer.. (2)
Kommit hem från en snabbvisit på stan nu. 
Letade överdelar, men kom hem med två kjolar. 
Jag använde alla mina blonda hjärnceller & räknade ut att; 
"Om jag köper två kjolar, så kan jag ju fortfarande använda överdelarna jag har hemma, för då täcker ju kjolarna röven"...
Yes. Inga applåder, kom å tänka på det helt själv - så kom ihåg vart ifrån ni hörde det först! ;)

Fanns inte så många överdelar alls för den delen. 
Testade några som såg bra ut i längden, men då såg det ut som om jag hade tält på mig, eller så trilla pattarna ur.
Så jag bestämde mig tillslut för en mörkblå & en gråmelerad kjol.
Fanns massa fina med blommor på också, men är inte så säker på att Tobias skulle vilja vistas ute med mig då? ;D

Nej nu ska jag börja med maten.
Hemmagjorda köttfärsbiffar, potatismos & brunsås!
Min favorit just nu.