- 213 ; Kommentarer

Publicerat den 2011-04-26 | Klockan 12:15:10 Bloggrelaterat | Kommentarer.. (0)
Marion om - 210 ;:
Snyggt Elin! :D
Svar;
Tack Marion! :D
Anonym om - 211 ; Vecka 17:
skriver du vecka till vecka i din blogg eller? du uppdaterar aldrig så.
Svar;
Jag har haft påskledigt med pojkvännen, därav har jag inte skrivit.
Annars uppdaterar jag väl varje dag i stort sett.
Faster om - 212 ; Random:
Men du glömde Apelsinkrokanten, gumman..... : )
Svar;
Njae, har lessnat på den ju! ;)
Marion om - 210 ;:
Snyggt Elin! :D
Svar;
Tack Marion! :D

Anonym om - 211 ; Vecka 17:
skriver du vecka till vecka i din blogg eller? du uppdaterar aldrig så.
Svar;
Jag har haft påskledigt med pojkvännen, därav har jag inte skrivit.
Annars uppdaterar jag väl varje dag i stort sett.

Faster om - 212 ; Random:
Men du glömde Apelsinkrokanten, gumman..... : )
Svar;
Njae, har lessnat på den ju! ;)