- 378 ; Vecka 32

Publicerat den 2011-08-12 | Klockan 13:45:15 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (8)
♥ 63 dagar kvar till BF ♥

» Egna anteckningar:
Nu är jag stor som ett hus. Haha. Nej men det känns som det ialf.
Börjar blir svårare att komma ur sängen & ta på mig strumpor osv. 
Får hjärtklappning rätt ofta, men det är ju något jag är van vid, så det är lugnt.

Många funderingar kretsar runt förlossning mm.
Är bebis frisk? Kommer vi klara det? Hur kommer allt att gå?
Ja, olika tankar för varje dag..
Ska försöka skriva ner tankarna, så jag har att läsa senare. :)

BB-väskan; det är ju ett tag kvar, men hur mycket ska man packa till bebis? 
Vi vet att vi kommer stanna på BB i 3 hela dagar ialf, så hur mycket behöver man? 
Tänk om jag packar ner i strl. 50, så är det för litet?
Jag har ju en tjock bebis?