- 386 ; Tackande.

Publicerat den 2011-08-16 | Klockan 14:39:00 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (9)
Tack för alla kommentarer ang. detta inlägget.
Känns som jag har några på "min sida" ialf, och jag inte gör något fel :)
Det betyder!

Sen måste jag passa på att tacka bl.a mamma, pappa, faster, syster, mormor (och alla dess respektive familjer) för en underbar semester.
Tack för mat, husrum, hjärterum, stjärterum, soffhäng, kaffe & alla fina presenter till Albin.
Det uppskattas verkligen! ♥
Ni är välkomna ner när ni vill, för vi är skyldiga er det (med glädje).

Lite av Albins nya saker..

Kan ju tillägga att Albin har massa nya kläder & skor mm också. 
Men jag orkar inte ta kort på allt.

Så hämtade vi ju ut babyboxen från Babyland igår.
Blöjhinken kommer om 4 veckor!
Fick lite smått & gott som man kan stryka från listan åh :)