- 391 ; @ Förlossningen

Publicerat den 2011-08-20 | Klockan 06:23:43 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (5)
Ja, det blev en tur till förlossningen igen. Känt mig hängig hela fredagen och gick å la mig med lite ryggvärk. Vaknade vid 02 - ont i ryggen och magen. Tog en Alvedon och somnade om. Vaknade igen vid 04 och hade så ont att jag inte visste vad jag skulle göra.. Skakade och fick flimmer för ögonen. Väntade en halvtimme, sen ringde jag förlossningen och förklarade läget, så då fick jag komma in på en gång. Väl inne här så tog dom tempen - feber, sen fick jag sitta med ctg i en timme.. Nu har dom tagit stick i armen och väntar på svar, vet dock inte vad det var för prover :s Har fortfarande sjukt ont i mage och rygg, också är jag apnojjig att det ska vara sån där havandeskapsförgiftning - jag menar, symptomen för det har jag ju...