- 393 ; PUSS!

Publicerat den 2011-08-22 | Klockan 18:26:29 Albin ♥ | Kommentarer.. (7)
Vad glad jag blev när jag nyss loggade in och såg alla grattis-kommentarer mm.
Är så otroligt tacksam över samtal, sms, kommentarer - Tack alla! <3
Får en att kämpa och stå ut med smärtan lite extra.
Den mesta kämparglöden står ju Albin för, hade brytit ihop för längesen om jag inte vetat att han låg där borta och kämpade. :)
Btw, Tobias är världens bästa pappa, pojkvän och stöd! <3
Liten update; Fick ambulansskjuts till Huddinge igår kväll och jag fick äntligen hålla i våran son!
Känslan va magisk och obeskrivlig.
Albin är den vackraste jag sett och mina känslor för honom går knappt att kontrollera ^^
Han är jätteduktig och mår bra.
Igår blev han av med respiratorn, men hade fortfarande lite hjälp, och idag har han andats helt själv och alla värden mm har sett bra ut.
Varje gång vi har kommit dit så har vi bara fått höra positiva saker och dom berömmer honom mycket :)
Har nyss slängt i mig lite smärtstillande och ska vila en stund, sen ska vi till Albin igen och då är det dags för första hudmothud-kontakten :)
(Uppdaterar och svarar på kommentarer en annan dag..)