- 125 ;

Publicerat den 2011-02-11 | Klockan 11:08:05 Dear Diary.. | Kommentarer.. (0)
Illamående och orolig. 
Vet inte varför, men med lite choklad & cola går det väl över ;)
Tänker spendera dagen på soffan.
Datorn & tvn får bli min bästavän tills baby kommer hem från jobbet.
Sen är det helg! Yes!

Igår kom min vän Angelica hit. 
Snackade skit, åt mat, fikade massa götta & hade det allmänt trevligt.
Tyckte så synd om henne när hon skulle åka hem, alla bussarna i Södertälje blev inställda, så fick guida henne via telefonen ner till stan.
Precis när hon kom ner, så missar hon pendeln.
Hon kom väl hem till sin vän (?) tillslut, hörde inget annat ialf..
Hon fick min gamla dator & jag två halvätna chokladkakor & 3 ballerina kakor - fair deal alltså! :D

Och måste säga att jag är så glad för min systers skull, hon ska äntligen få operera ögonen!
Happy happy happy. 
Vet hur dåligt hon mått, och allt hon fått stå ut med.
It's your time to shine girl.
Operationen är den 28 februari i Uppsala, så jag hoppas att pappa & Sandra åker tidigare så dom kan komma hit & hälsa på innan, så jag får träffa dom :) *blinkblink*

Nej, nu ska jag internet-fönster-shoppa igen. 
Måste ha nya nederdelar - byxor, leggings, what ever.