- 129 ;

Publicerat den 2011-02-16 | Klockan 00:17:14 Panikångest & allt därtill | Kommentarer.. (2)
Fick brev idag om jag inte hade behörighet att studera det jag sökt.
Anledningen var tydligen att jag inte fyllt 20 år, vilket jag gör den 22/2 & har varit ett tag när studierna väl börjat. 
Dålig på att notera det på deras hemsida dessutom. 
Här har jag gått & längtat, väntat & hoppats, så skiter det sig.
Vad gör jag nu? Är less på att inte ha något att göra om dagarna. Vill ju studera!

Äntligen fick Bollnäs HC fingrarna ur röven & skickade journalkopiorna till Tveta HC.
Det tog ju bara 2-3 veckor! :@
Plus att jag försökt fått tid för att få ett jävla recept utskrivet sen i November-December. 
Vad fick jag för svar på Tveta då, när jag sa att det var akut + att jag tog sista tabletterna i fredags?
"Du kan ju tänka på att höra av dig lite tidigare nästa gång.."
Vad har jag inte försökt med då?!

Imorgon 10.45 ska jag träffa en läkare.
Får jag inte recept utskrivet då så sliter jag av mig håret, lägger mig ner på golvet & gråter, sedan avlider en sväng.
Som jag skrev, har varit utan medicin ett tag, så resan dit kommer bli ett helvete, och resan ner på stan OM jag får recept.
Känner ångesten kryper redan nu. Hua.

Baby kom hem från jobbet idag, min sjukling. 
Om jag har tur så kan han sparka iväg mig vänligt men bestämt imorgon..
Tänkte först tvinga med honom, men är man sjuk så får man stanna i sängen :)

På torsdagkväll drar vi iväg på semester ialf, om jag nu får medicinen.
Annars måste jag stanna hemma..
Ska till Vagnhärad & svärföräldrarna. 
Vet inte riktigt vad vi ska göra, förutom att fira Annika som fyller år + passa deras hus & hund medans dom åker iväg. 
Blir borta tills på söndag, så skönt att komma ifrån den trånga 1an ska bli skönt =)