- 131 ; Skrattretande

Publicerat den 2011-02-17 | Klockan 15:11:01 Panikångest & allt därtill | Kommentarer.. (6)
» Hej.
Jag har hört att du väntar barn nu.
Och jag hoppas jag får ta träffa mitt barnbarn sen.
Mamma

» Du kommer inte att få träffa vårat barn så länge det är litet och inte kan välja själv. Om hon/han vill träffa dig senare, så ska barnet få möjligheten, men aldrig ensam. 
Då är det upp till dig, om du vill eller inte.

» Ok, bra då vet jag.
Glöm inte att jag hatar min mamma men du har alltid varit hos din mormor.....glöm inte att det slår tillbaka på dig själv i längden att inte låta barnen träffa släkten.
Jag spar detta mail och visar det när barnet har åldern inne.

» Haha. Du kan sluta skriva nu, får ont i magen av allt patetiskt bullshit du kommer med.
Btw, tror du inte jag har sparat allt du skrivit till mig om att jag var ett misstag mm.? 
Jotack, det har jag. Plus alla utredningar från soc där det står att jag inte fick träffa min mormor utan att någon ur personalen från Mellanvården var med. 
Ta det lugnt, har sparat precis ALLT, så du har inget att komma med.
Och om du försöker ta kontakt igen så skaffar jag besöksförbud. Bara så du vet.

» Din mormor är alkoholist inte jag :)) Jag skiter i dig inte i mitt barnbarn

» Okej. Tar tillbaka allt jag sagt om att du ska ha en möjlighet att träffa ditt barnbarn. 
Du kommer ALDRIG få göra det. 
Ha ett jävla bra liv. Hörs aldrig mer. Hej.