- 135 ;

Publicerat den 2011-02-18 | Klockan 23:26:17 Dear Diary.. | Kommentarer.. (4)
Åh. Den här dagen har gått seegt.
Vaknade upp klockan 05.30 i morse, & sedan dess har jag varit vaken.
Skulle låtit bli att vila ögonen efter middagen, nu är jag inte alls trött.
Min älskling & våra hundar ligger i tältsängen bredvid & snarkar - dom är så söta!

Utforskade Vagnhärad idag btw, hittade till Ica utan att gå vilse.
Det är bra, eftersom jag till å med går vilse "hemma" i Bollnäs. 
Och då bodde jag ändå där i 18½ år ungefär..
Annars har vi bara myst framför några filmer.
Sällskapet är ju alltid viktigast ^^

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.
Skulle behövt åka in till Trosa, men hittar inte & gillar inte att åka buss. 
Äh, märker vad som händer.

Har märkt att sen jag blev på smällen, så har jag fått otroligt mycket hicka.
Är det vanligt tro?
Eller är det bara jag som är extra känslig?

Värdelösa cambilder är mums!