- 144 ;

Publicerat den 2011-02-22 | Klockan 14:22:24 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (4)
Sedan jag gick in i v 8, i fredags, har jag börjat må piss. 
Varje vaken minut är illamåendet där & gnager.
Har sovit rätt mycket under helgen, så har inte varit så social.
Sorry bäjby!

Igår kväll gick vi & la oss vid 21, och jag somnade ialf efter en halvtimme.
Vid 03 vaknade jag igen.
Törstig & kissnödig. Klev upp & där var illamåendet. 
Gjorde det jag skulle & tog mina vindruvor.
La mig igen. Åhnej, kissnödig! 
Toan - illamående - sängen illamående - kylskåpet - illamående - sängen - illamående - toan - illamående - kylskåpet.

Gjorde i ordning mackor & o'boy.
Klockan blev 05.30 & bäjbys klocka ringde. 
Besviken min, när han såg att jag var vaken. 
Sötnosen hade tänkt göra frukost på sängen å allt :( 
Sorry igen!

Sedan dess har jag varit vaken.
Ska försöka ta en powernap innan Tobias kommer hem från jobbet. 
Sen måste jag laga mat, äta & göra tårta tills svärisarna kommer.
Har fått massa skit under dagen från två olika håll, så känner bara för att låsa in mig.

Tur nog fick jag besök av Kim & Lucky, alltid lika trevligt! :D
Fick en jättesöt ring & en mascara av dom - roooosa!
Fattar inte att hon prickade rätt, behövde ju en mascara, och ringen var ett stort plus :D
Bilder kommer senare..