- 67 ; 2010

Publicerat den 2011-01-10 | Klockan 15:08:49 Övrigt | Kommentarer.. (0)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor. Kan inte räkna upp allt här.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor. Kan inte räkna upp allt här.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inte nå löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Var bara hemma i Sverige.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Självförtroende.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 23/6 - Då jag fick min prins!
8. Vad var din största framgång 2010? Allt jag klarade av att göra trots isoleringen. Stolt! Plus att jag slet mig lös från ett kasst förhållande.
9. Största misstaget? Att jag vissa gånger gav upp så lätt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom panikångesten så ramlade jag i skogen och fick ett mystiskt sår i handen, som värkte i 3 veckor.
11. Bästa köpet? Texas! Egentligen var det inte jag som köpte honom, men ändå.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Betala av alla klädkrediter - skuldfri!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Tobias, alltid Tobias!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Finns många, men speciellt alla Volbeat låtarna.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Fram till Juni var jag ledsnare, men efter det har jag varit gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mormor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Klagat.
18. Hur tillbringade du julen? Var i Vagnhärad hos svärföräldrarna, med älsklingen, vovvarna och övriga familjen Lundgren =)
19. Blev du kär i år? Ja!
20. Favoritprogram på TV? Lyxfällan, Hell's Kitchen, Ellen mm.
21. Bästa boken du läste i år? Började läsa "Röde Varg", men hann aldrig klart.
22. Största musikaliska upptäckten? Kent & Dropkick Murphys.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig pengar, fick pengar.
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Kommer inte ihåg.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, hade jag inte haft panikångest så hade jag gjort massor?
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Färggladare.
28. Vad fick dig att må bra? Tobias, hundarna & alla fina människor jag lärde känna.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen på att spöa eller?
30. Vem saknade du? Mormor.