- 175 ; Helgens Bravader

Publicerat den 2011-03-28 | Klockan 15:08:48 Dear Diary.. | Kommentarer.. (0)
Ja, helgen bestod av massa skoj :)

På fredagen tog jag beslutet att åka mot Hälsingland.
Torsdag åker jag uppåt, där första stoppet blir hos syster.
Sen blir det att spendera tid med pappa under helgen & sen mormor.

Längtar!
Fast kommer bli jobbigt att vara ifrån älsklingen & vovvarna =/
Mös ialf bara med Tobias resten av kvällen. 

Lördagen gick för fort.
Såg på film, spelade spel & åt god mat.
Fläskfilé, potatisgratäng & bea - mumma!

Söndagen började med att jag la en spya i handfatet. 
Vad hände? Ingen aning.
Graviditeten? Ja, måste ha varit det eftersom jag var superpigg & glad resten av dagen.

Svärföräldrarna hämtade upp oss för en tripp till Stockholm.
Shopping, middag först & sen hockey i globen :)
Varken jag eller Tobias slösade några pengar... Konstigt :s Haha.
Middagen satt verkligen fiiint & hockeyn var väl sådär.
Massa skrik bara? 
Sen så hade vi en värmlänning bakom oss som snackade sönder hela matchen.
Och det värsta är att han inte snackade om matchen, utan allt annat.
Typ vem han hade legat med, tunnelbanan, exets föräldrar mm. Suck!

Matchen slutade med att AIK förlorade ialf.
Tråkigt, men men.
Vi åkte hem & jag somnade nog efter 1 timme.
Blev tillslut ett fullsatt Globen - mäktigt mycket folk!