- 253 ; Tips till gravida

Publicerat den 2011-05-18 | Klockan 15:20:36 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (5)
Nu för tiden så vaknar jag mellan 04-06 på morgonen & måste på toa.
Den tiden har det börjat ljusna & det är svårt att somna om. 
Ögonen hinner ju vänja sig vid ljuset, & ialf jag har svårt att somna när det inte är mörkt.
Hittade min sovmask som jag köpte förra året, & den har blivit som en räddare i nöden.
När jag lagt mig igen så slänger jag på mig masken & somnar om på mindre än 10 min.

Så ett tips från mig till all the pregnant ladys; KÖP EN SOVMASK!
Finns lite varstans att köpa. Bara att Googla på "sovmask" eller "ögonmask".
Vill man kanske inte köpa en, så släng på en tröja eller nåt över ögonen.

Tips nummer två; 
Är du känslig så skippa de masker med spetskant. 
Den är lite obekväm & ibland känns det som de skaver.