- 221 ; Resumé

Publicerat den 2011-05-02 | Klockan 12:34:50 Dear Diary.. | Kommentarer.. (1)
Herregud. 
Jag sover som en liten (gigantisk) prinsessa i vårat nya hem :)

Fredag: 
Kim & Johan hjälpte oss att köra lite smågrejer.
När vi var klar så drog vi å käka på Donken, köpte 2 gardinstänger & hem igen för att packa det sista.

Lördag:
Svärfar kom & hade Indra med sig, flytthjälp! :)
Indra fick vara med mig & smådoggarna, medans dom bar möbler å sånt.
Jag gjorde väl inte så mycket. Eller, jag fick inte bära nå möbler. Så jag började packa upp alla kartonger istället.
Ialf så kom svärmor över också, hon hjälpte lite & hade även mat med sig - mums!
Gamla lägenheten blev tömd & vi började packa upp mer här.

Söndag: 
Började med att lämna doggarna hos Kim, sen gick vi & flyttstädade gamla.
Tog 2-3 timmar, och jävlar va rent & fint det blev ^^ 
Besiktningen är idag klockan 15, så jag hoppas den blir godkänd. 
Jag menar, med tanke på hur smutsigt och äckligt det var här, så kan dom inte vara så noga?
Resten av dagen spenderades ialf med glassätande, uppackande & mys.
Har bara någon kartong kvar nu, sen är allting klart :D