- 257 ;

Publicerat den 2011-05-25 | Klockan 13:36:43 Dear Diary.. | Kommentarer.. (3)
»Fredag:
Svärmor kom förbi med mattor till oss. Äntligen lite mysigare & skönare för fötterna.
Sedan följde vi med henne så vi kunde storhandla för månaden.
Applåd till mig då jag virrade bort mig från älsklingen ;)
» Lördag:
Var ner på stan & köpte presenter.
Kollade runt lite i olika affärer, sen hem & mös.
» Söndag:
Umgicks med ett par grannar från andra huset.
Grillade, solade & hade allmänt trevligt.
Var premiären för oss, och det smakade ljuvligt!
» Fredag:
Svärmor kom förbi med mattor till oss. Äntligen lite mysigare & skönare för fötterna.
Sedan följde vi med henne så vi kunde storhandla för månaden.
Applåd till mig då jag virrade bort mig från älsklingen ;)

» Lördag:
Var ner på stan & köpte presenter.
Kollade runt lite i olika affärer, sen hem & mös.

» Söndag:
Umgicks med ett par grannar från andra huset.
Grillade, solade & hade allmänt trevligt.
Var premiären för oss, och det smakade ljuvligt!

Det var våran helg. 
Nu under veckan så har det inte hänt mycket.
Är på dåligt humör eftersom att jag ännu en gång blir runtskickad när jag ska ha ut min medicin.
Kommer nu få sitta utan medicin i över 1 vecka, för att dom krånglar =@
Detta behöver jag fan inte :(
Skärpning Södertälje!