- 461 ;

Publicerat den 2011-11-01 | Klockan 15:04:57 Dear Diary.. | Kommentarer.. (2)
Försökte blogga från Tobias iPhone igår, men det funkade inte.. Morr.

Igår blev det en spontanfika med Jenny & hennes söta son Loke nere på stan.
Första gången jag träffade dom, men det gick bra fast jag är blyg!
Har följt hennes blogg ett litet tag, också är vi med i samma grupp på Facebook - "Föräldrar 2011".
Hade det väldigt trevligt, fast det krånglade lite innan jag skulle iväg.
Blir säkert fler gånger :)

Idag var det nästa mamma att träffa för första gången!
Caroline & hennes lilla sötnos Wilda! 
Albins framtida fru? Inte mig emot ;)
Har följt hennes blogg jättelänge, kul att äntligen träffas.
Vi tog en promenad runt här omkring i 1 timme ialf? Kändes som 2 timmar i alla backar!
Kände mig som en turist när vi gick genom bostadsområden jag inte varit i innan. 
Men har ju bara bott här 1 år. Haha.
Kommer säkerligen bli fler "träffar". Hoppas det ialf :)