- 438 ; My Snitt

Publicerat den 2011-10-09 | Klockan 19:06:48 Dear Diary.. | Kommentarer.. (6)
Enda sedan i morse vid 5-tiden har jag försökt bloggat från mobilen, men det har inte funkat. 
Varken från min eller Tobias..
Ialf, tänkte bara berätta en sjuk grej som hänt.

Mitt snitt sprack! Haha. 
Eller sprack å sprack..

Igår när jag skulle ta av brallorna så blödde jag därifrån, och jag hade ett 2 cm långt sår.
Var in på akutmottagningen i morse & efter en timme fick jag ett plåster på skiten å sen åka hem.

Jag säger då det, Södertälje Sjukhus kan kyssa min stora, feta röv! 
Inte så att dom gjorde rent det eller satt igen det.. 
Skulle ha sagt något om det inte vore för att läkaren var samma som feldiagnostiserade mig en gång.

Men på tisdag ska jag träffa den där jävla stjärnan som snittade mig, åh hon ska då fan få höra! 
Då ska hon få söva ner mig & skära bort den där skinnfliken också. 
Jävla amatörer.