- 430 ; Till Dig Albin..

Publicerat den 2011-09-29 | Klockan 18:58:09 Albin ♥ | Kommentarer.. (6)
Albin Gabriel Lundgren

Min älskade son, det är dig jag lever för. 
Jag har bara haft dig hos mig lite mer än 1 månad, men skulle aldrig klara av att leva utan dig.
När du inte är i närheten får jag sådan klump i magen & saknar dig.

Att ligga där på bb, veta att jag har fått en son, men inte få se dig var sjukt jobbig.
Jag hade så ont, men var redo på att gå ända till Huddinge för att få träffa dig.

Att komma till Huddinge & inte få vara på samma avdelning fick mig att kämpa ännu mer.
Jag hade såå ont överallt & hade sån ångest.

Att se dig första gången där på IVA var sjukt jobbigt & jag ville bara därifrån. 
Det kändes inte som om du var min. Att du bara var lånad.
Jag trodde & var så orolig att läkarna skulle ta dig ifrån mig igen. 
Ville egentligen inte gå ifrån dig för att sova & äta, men de tvingade mig.
Försökte verkligen att skynda på "läkningen" så jag kunde vara med dig mer.

Jag visste egentligen inte riktigt vad jag kände ett tag, eftersom jag inte kunde vara med när du kom ut. 
Höra ditt första skrik. Se ditt vackra ansikte. Och allt det fina..
Förlåt att jag inte kunde vara med dig under ditt första dygn ute i denna värld, men jag gör allt för att gottgöra det & vara en sådan bra mamma till dig som möjligt.

Tyvärr kommer dagarna då mitt psyke trycker ner mig, och jag mår dåligt. 
Men bara av att se på dig gör mig lugnare..
Du är min, bara min, och ingen eller inget kan någonsin skilja oss åt.
Du är mammas pojke & jag finns alltid vid din sida.
Jag gör allt för dig!
Det är dig jag lever för!