- 523 ; Blog Award!

Publicerat den 2012-01-21 | Klockan 12:27:26 Bloggrelaterat | Kommentarer.. (1)

Denna fina blog award fick jag av Jennica
Hon är nybliven mamma till lilla söta Melwin född 1/11 2011
Jag har följt hennes blogg (& följer fortfarande) sedan jag själv var gravid, vi var beräknade med några dagars mellanrum bara. 
Tack Jennica! :)

———————————————————–
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare
till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare…
————————————————
Jag vill ge min award till dessa fantastiska bloggare: 
Caroline - Mamma till Wilda.
Min älskade syster Sandra.
Stina - Mamma till John.
Emma - Mamma till Melody.
Ida - Mamma till Vilda & Liv.