- 47 ;

Publicerat den 2010-12-27 | Klockan 13:41:24 Dear Diary.. | Kommentarer.. (1)
♥ 23/12;
Bengt kom & hämtade upp oss så vi kunde följa med ut till Vagnhärad.
När vi kom dit blev det uppställning av granen, pyntning, middag och Yatzy!

24/12;
Victoria, Kristofer och Måns kom över på julfrukost.
Senare till julmiddagen kom även Gerd och Lasse över.
Efteråt blev det julklappsöppning, mys och lite spel.

25/12;
Christian, Mickis, Lucas & Wilma kom över på middag och julklappsöppning.
På kvällen blev vi ensam igen med hundar och svärföräldrarna.
Ännu en trevlig dag, som slutade ännu roligare än jag trodde. 
Vilken humor vi har! Haha.
Känns så jävla bra att jag kommer överens med dom, och att dom gillar mig (?).

26/12;
Lite kaffe på morgonen innan färden in till Södertälje igen.
Ångest på hög nivå innan, men gick bra så fort vi kom ut på motorvägen.
Blev en tripp ut till Moraberg för att kolla in lite mellandagsrea.
Blev billigt, eftersom jag inte hittade något annat än en hårfärg ;)
Åkte hem, köpte pizza, städade, kollade på film och hade allmänt mysigt med min kära pojkvän och doggar.

Borta bra, men hemma bäst som man säger! :)
Har laddat upp alla bilder på Facebook, men julklapparna finns i inlägget under!