- 384 ;

Publicerat den 2011-08-15 | Klockan 18:58:43 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (7)
Skulle egentligen ner på stan idag för att skriva under ett papper, men fick så ont i magen så jag gick hem igen.
Grät en skvätt av smärtan, ringde mamma & sen när Tobias kom hem så ringde jag förlossningen om råd.
Och dom tyckte jag skulle komma in på en kontroll.

Sagt & gjort - blev kontrollerad & allt såg bra ut gällande Albin. 
Men jag håller på att få urinvägsinfektion =/
Antibiotika är utskrivet på recept, men ska köpa detdär téet (heter det så?) som morsan brukar ha hemma. 
Det är minst lika effektivt, eftersom jag har testat det förr.
Ska bara ta mig till en hälsokostaffär...

Sen blev jag rekommenderad att vila, ta det lugnt & inte stressa. 
Så hej & hå nu blir det soffhäng... Tråk!