- 130 ;

Publicerat den 2011-02-16 | Klockan 12:30:21 Panikångest & allt därtill | Kommentarer.. (2)
Nu har jag varit iväg på HC i Hovsjö. 
Ganska mycket ångest innan jag åkte.. 
Va på toa, grät en skvätt & blev liiiite hysterisk. Ville ju inte åka, men var tvungen.
Tur att Tobias var vaken & kunde sparka iväg mig, annars hade jag stannat hemma under täcket.
Missade första bussen med 2 sekunder och den andra var självklart försenad. 
Men jag hittade ialf.
Fick träffa en läkare och berätta min historia (som jag nu gjort femtioelva gånger).
Han tyckte jag skulle träffa & prata med någon, det tackade jag ja till. 
Självklart. Allt som kan hjälpa mig bli av med skiten är välkommet.
Medicinen fick jag utskriven för 3 månader också, sen blir det återbesök.
Woho! Går framåt ;)

Illamåendet fortsätter ialf.
Är hungrig hela tiden & springer på toa varje kvart. 
Märks att det finns en liten ärta i magen.. :)