- 147 ;

Publicerat den 2011-02-23 | Klockan 12:30:00 Dear Diary.. | Kommentarer.. (3)
Dagen började väl sådär.. 
Men sen när Kim & Lucky kom ner så kändes allt mycket bättre. 
Vi drack te, åt muffins & pratade massa.
Skönt att ha en vän som henne! ;)
Fick även två små presenter av henne. 



Innan Tobias kom hem, så gick de upp till sig. 
Jag började plocka lite här hemma, och när Tobias kom så blev det panik.
Tårtan var ju inte ens påbörjad!
Färdigställde tårtan & precis när den var ok så plingade svärisarna på dörren. 
Pjuuh. 
Bjöd på fika & jag fick paket :D



Fick ett kort med pengar i från mormor & Rolf, Ninni, Gilla & Tobbe. 
Av Tobias fick jag ju datorn & The Sims spelen, kläderna mm.

Är sjukt nöjd & tacksam för allt igår.
Bästa födelsedagen hittills!
Och jag fick precis det jag önskade mig, allt utöver det är bara ett stort +.
Tack till alla som grattat mig ♥