- 298 ;

Publicerat den 2011-06-17 | Klockan 14:28:00 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (1)
Igår var vi upp till sjukhuset för besöket hos Spec-MVC.
De ville bara prata med mig om min medicin, undrade om jag var orolig inför förlossningen mm.
Mötet gick alltså bra!

Men idag fick jag åka tillbaka till sjukhuset för provtagning. 
De ville hålla koll på hur dosen påverkar mig, & om den ev. kommer behöva höjas runt v 32-34.
Inte så lockande att gå ut i regnet, men det gick ju bra ändå. 
Har inte några som helst problem med sprutor..

Fick hämta ut mitt paket med brallor igår också.
Asnajsiga allihopa!
Vill nästan bosätta mig i dom ^^
Annars spenderade jag bara gårdagskvällen med min älskade pojkvän.
Tog det lugnt & bara va..
Planerade lite inför nästa vecka också *winkwink*