- 152 ; Pregnant Penguin

Publicerat den 2011-03-01 | Klockan 08:17:06 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (5)
Gårdagen var helt okej.
Gick upp till Kim & Lucky å rastade tankarna, efter jag vaknat.
Var där ett bra tag, sen lämnade jag hundarna där eftersom jag skulle till BM.

Träffade baby på stan, sen så gick vi dit. 
Fick en jättegullig kvinna i 45års åldern.
Hon gjorde mig jävligt lugn när hon sa att missfallsrisken börjar minska redan nu. 
Och på måndag nästa vecka ska vi få göra ett VUL för att se att det är en liten Ärta där inne, som lever.
Längtar! :D

Illamåendet fortsätter som vanligt..
Igår åt jag som mest på 1½-2 veckor; 4 mackor, en McFeast meny & ett paket nudlar..
Känns ju.. Hmm.. Bra?

Mitt luktsinne är lite retard..
Kan knappt gå in i köket utan att bli spyfärdig. 
Toan funkar knappt heller.. 
Blää.

Köpte Seabands, för att prova mot illamåendet.
Det hjälpte i början, men sen gjorde det superont med dom där kulorna. 
Nästan så jag fick blåmärken. 
Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. 
Får se om jag pallar att dra ner på stan å köpa Postafen tabletter.