- 226 ; Kommentarer

Publicerat den 2011-05-04 | Klockan 12:13:57 Bloggrelaterat | Kommentarer.. (6)
Cattis om - 223 ;:
Jag älskar såna blommor, så fina :) Jag kommer inte ihåg det riktiga namnet på dem, men vet att dem brukar kallas för "våreld". Finns i massa olika färger!
» Cattis om - 223 ;:
Jag älskar såna blommor, så fina :) Jag kommer inte ihåg det riktiga namnet på dem, men vet att dem brukar kallas för "våreld". Finns i massa olika färger!

» Svar: 
Älskar också blommor, ialf rosa såna & kaktusar :P 
Googlade på "våreld" och det räckte. Nu vet jag hur jag ska sköta om den lille, tack!


» Sabina om - 225 ; Händelse:
Tycker nästan att det är lite fjantiga kommentarer här nu, "ogilla föräldrar som inte kan uppfostra sitt barn" - finns ingenting som säger att hon inte uppfostrar dom bra bara för att de sprang fram till hundarna?!
Alla barn är olika, vissa är brano trotsiga hela tiden och gör inte som mamman säger (vilket ni också kommer märka då ni får barn) och vissa gör precis allt man säger åt dem.
"men dom lyssnar ju med arslet" - hur kan du ens säga något sånt om barn? Barn lyssnar inte alltid på vad föräldrarna säger och vem vet, just denhär dagen kanske hon inte orkade göra något åt saken utan bara ville hem. Klandrar henne inte, har sådanna dagar jag också ibland men jag väljer dock att alltid se till att Leon gör rätt vad det än är han gör.

» Svar:
1. Den kommentaren kan bara Johanna stå & svara för.
Men det är hennes åsikt, så varför bry dig?

2. Jag uttrycker mig så, eftersom det är sådan jag är! Mina hundar lyssnar jävligt mycket med arslet, och det kommer säkert mitt & Tobias barn göra också.

3. Jag klandrar henne oavsett om hon har en "sådan dag" eller inte, man låter inte sina småbarn springa fram till främmande människor, med lika främmande hundar. 
Hundarna började till & med att skälla när hon kom farandes. 
Vilken förälder skulle inte skita ner sig? 
Även om jag "bara" har två Chihuahuor, så vet man inte. Dom kunde ju attackera ungen! 
Ungen kunde ha blivit biten, & då var det jag som skulle få skiten för det.
Hon gjorde fel, & det står jag fast vid.

4. Sist men inte minst, det är min blogg.
Jag skriver vad jag vill, mina tankar, mina upplevelser & mina åsikter.
Skriver endast för min egen skull, gillar du inte innehållet så håll det för dig själv & lämna sidan.