- 237 ; Gravidlista

Publicerat den 2011-05-11 | Klockan 18:55:00 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (4)
När fick ni reda på att du var gravid? 5 Jan 2011, vet dock inte vilken vecka jag var i.
Beräknat förlossningsdatum: 15 september
Var det planerat? Nej
Berättade för familjen: Berättade till pojkvännen direkt, men berättade väl till pappa efter en vecka.
Sedan min syster, som fick berätta vidare till familjen eftersom jag inte vågade.
Har du mått illa? Som fan! I nästan 4 månaders tid mådde jag illa och spydde nästan varje dag!
Foglossning? Har känt vissa dagar, hoppas jag slipper det!
Andra krämpor? Halsbränna, magvärk, extremt trött och ibland illamående. Ryggen är nästan helt paj :(
Cravings: Glass! Äter det varje dag xD
Avsmak för något?: Coca cola.. det smakar inte likadant :( Mandariner och äppeljuice, mår bara illa av det.
Vad tror du att det blir för kön? Det är en pojke och en flicka i min mage! :D <3
Första ultraljudet: När jag blev inlagd på sjukhuset i v.17, då jag fick veta att det var tvillingar <3
Andra ultraljudet: Haha dagen efter jag blev inlagd på sjukhuset :P
Hur mycket har du gått upp i vikt: ca 6 kg nu! :D
Behöver du kissa ofta? JA! -.- När jag planerar saker och ting med vänner ser jag alltid till att en toalett finns i närheten! XD
Är du rädd inför förlossniningen? Som fan.. jag ska ju föda TVÅ barn! Det kan hända hur mycket fel som helst..
När fick ni reda på att du var gravid? 3 Februari.
Beräknat förlossningsdatum: 14 Oktober.
Var det planerat? Njae.
Berättade för familjen: Kommer inte ihåg, men vi berättade ganska direkt.
Har du mått illa? Ja ungefär 2 veckors illamående.
Foglossning? Nej.
Andra krämpor? Extremt mongotrött.
Cravings: Ändras typ en gång i månaden, just nu är det havregrynsgröt!
Avsmak för något?: Piggelin.
Vad tror du att det blir för kön? Det är en pojke!
Första ultraljudet: 10 Maj.
Andra ultraljudet: Inget.
Hur mycket har du gått upp i vikt: 4,7 kg på 3 månader.
Behöver du kissa ofta? Ja! Det är väldigt jobbigt..
Är du rädd inför förlossniningen? Nej, inget jag tänker på nu.