- 246 ; Känsliga varnas..

Publicerat den 2011-05-16 | Klockan 13:36:00 Albin - Graviditeten + Förlossningen | Kommentarer.. (10)
Okej, jag tänkte faktiskt hoppa över detta stycke i förra inlägget.. 
MEN det är normalt, mänskligt, äckligt - you name it! 

Mina tuttar har börjat läka (vet att det heter läcka, men jag uttalar det "läka") bröstmjölk!
Vaknade på lördagsmorgon och såg att jag hade nån sörja på dom.
Kom fram till att det var just bröstmjölk (nej, det var inte Tobias som snuskat sig).
Kan ju inte varit något annat?

Sen nummer två på "äckel-listan".. 
Är det bara jag, eller får man jävligt miljöfarliga pruttar under graviditeten? 
Väntar bara på att Tobias ska spy eller nåt, jag gör ju nästan det..
Men men. Sånt ska ju ut också!
Vad gör man åt det? Tejpar fast en doftgran i trosan?
Kommer ju snart få sova på soffan... Eller i badrummet :(