- 261 ; Random

Publicerat den 2011-05-28 | Klockan 11:44:24 Dear Diary.. | Kommentarer.. (2)
» Ringde "gamla" vårdcentralen igår.
Tog två minuter, så hade jag mer medicin på receptet. 
Fattar inte att de på Luna inte kunde göra't.
Märkte ialf att jag är riktigt beroende av min medicin. Eller, har märkt det innan också.
Men nu under grav. är det ännu värre.
Ska hämta ut antingen idag eller imorgon, sånt som märks! :)

» Fucking morsdag imorgon.
Har lovat mig själv för längesen att inte fira den, men i fästis familj är det tydligen något man firar, så vi ska ut till svärisarna imorgon. 
Hoppas på tårta eller nåt annat smaskigt - eftersom jag är ett fetto ;)

» Min superbraiga fästis smsade sin bror nyss om att vi ville se barnvagnen imorgon.
Hell yes! Vi kanske får med oss den hem imorgon *hoppas*
Vet typ bara att vagnen är grön med "kromade fälgar" & inget annat. 
Hoppas verkligen att den är skön att köra, ser någorlunda bra ut & att den får plats i hissen.
(Vill inte ha den i barnvagnsförrådet av olika orsaker.)

» Eventuellt så kommer Angelica på måndag. 
Såg lite osäkert ut på Fäjsbuuk, men ska ändå baka bullar idag.
Är ju lite smått beroende av kanelisar.

Va allt från mig idag. Hörs!