- 399 ; i <3 life

Publicerat den 2011-09-06 | Klockan 09:15:49 Albin ♥ | Kommentarer.. (1)
Ni som läser o kommenterar får inte tro att jag blivit socialt handikappad om ni inte får svar från mig.
Vissa bloggar går inte att kommentera från min mobil (har ju ingen dator här).
Oftast är det dom som inte har blogg.se som det inte går att kommentera på.. :s
Men alla kommentarer läser jag, o när jag kommer hem ska jag svara på dom :)
Annars så rullar det på som vanligt här.
Allt ser fint ut, vi mår bra o längtar hem.
I söndags var Albins morfar hit o hälsade på, och igår kom Rosie en sväng!
Albin fick jättefina saker av båda, å det tackar vi för :)
På kvällen va jag o älskling till "Ringen" för lite nödvändig shopping.
Känns sjukt att man vet att man har barn, men inte kan ta med honom ut :s
Fast, personalen har ju koll på honom..
Nej, nu ska jag blunda en sväng innan kuratorn kommer :) Hörs!